Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Proposal for the Development of Competitiveness of Small Company
Kudera, Josef ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis proposes a competitive strategy and development of competitive advantages for a new elevator maintenance company on the Czech market. The proposal is based on the situation on the market, customer needs, and with respect to the possibilities of a new company. The selected strategy is designed by Business Model Canvas and Value Proposition Canvas. The result of the thesis could help as a base for the competitive strategy for a company to enter this market.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vyorálková, Petra ; Hubová, Marie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl představit návrhy, které povedou k posílení konkurenceschopnosti farmářského řeznictví a bistra Mikrofarma. Podnik je analyzován pomocí komunikačního mixu, hodnotového řetězce a hodnotové nabídky. Hodnotový řetězec analyzuje činnosti podniku, které tvoří výslednou hodnotu pro zákazníka. Hodnotová nabídka je sestavena na základě sekundárních zdrojů a zkoumá hodnotu vnímanou zákazníkem. Z výše zmíněných analýz vyplynou případné slabé stránky a prostor pro implementaci. Výsledná návrhová část uvádí návrhy, které mají posílit konkurenceschopnost společnosti Mikrofarma.
Specification and Development of New Brand
Compelová, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master thesis focuses on the specification and development of a new specialty coffee roasters brand based in Brno. Reason behind the thesis is the author’s own motivation supported by current and relevant analysis, especially in the field of the coffee market, its development and trends, competition, potential customers and other factors, that might affect the new brand when entering the market. Chosen analysis and proposals are using methods and tools explained in the theoretical part. Presented proposal serves as a framework for the future development of a brand that will be competitive and will meet customer requirements.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Specification and Development of New Brand
Compelová, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master thesis focuses on the specification and development of a new specialty coffee roasters brand based in Brno. Reason behind the thesis is the author’s own motivation supported by current and relevant analysis, especially in the field of the coffee market, its development and trends, competition, potential customers and other factors, that might affect the new brand when entering the market. Chosen analysis and proposals are using methods and tools explained in the theoretical part. Presented proposal serves as a framework for the future development of a brand that will be competitive and will meet customer requirements.
Proposal for the Development of Competitiveness of Small Company
Kudera, Josef ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis proposes a competitive strategy and development of competitive advantages for a new elevator maintenance company on the Czech market. The proposal is based on the situation on the market, customer needs, and with respect to the possibilities of a new company. The selected strategy is designed by Business Model Canvas and Value Proposition Canvas. The result of the thesis could help as a base for the competitive strategy for a company to enter this market.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vyorálková, Petra ; Hubová, Marie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl představit návrhy, které povedou k posílení konkurenceschopnosti farmářského řeznictví a bistra Mikrofarma. Podnik je analyzován pomocí komunikačního mixu, hodnotového řetězce a hodnotové nabídky. Hodnotový řetězec analyzuje činnosti podniku, které tvoří výslednou hodnotu pro zákazníka. Hodnotová nabídka je sestavena na základě sekundárních zdrojů a zkoumá hodnotu vnímanou zákazníkem. Z výše zmíněných analýz vyplynou případné slabé stránky a prostor pro implementaci. Výsledná návrhová část uvádí návrhy, které mají posílit konkurenceschopnost společnosti Mikrofarma.
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.